Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na ITALIAJEANS.cz, ale nesedí Vám velikost a nebo s ním jednoduše nejste spokojeni? Věřte, že víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i se zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.

 

Pokud chcete zboží vyreklamovat, informaci k této možnosti naleznete na stránce reklamace zboží.

 

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14ti dnů od převzetí vrátit a to i z důvodů, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodu.

 

Možnost vrácení zboží se nevztahuje na spodní prádlo. Dámské i pánské spodní prádlo nepříjímáme zpět z hygienických důvodů. Každý nakupující jistě ocení naši 100% garanci dodržování zásad hygieny u tohoto typu oblečení. Děkujeme za pochopení.

 

 

Jak při vrácení/výměně zboží postupovat

  • Pod tímto odkazem https://www.italiajeans.cz/reklamace/ vyplňte emailovou adresu, kterou jste použili při vytvoření objednávky. Do emailu Vám bude doručeno potvrzení s odkazem. Po rozkliknutí tohoto odkazu budete přesměrováni na vyplnění vašeho požadavku (vrácení nebo výměna). Vyberete číslo objednávky a následně zvolíte zboží, které chcete vrátit či vyměnit do 14 dnů od převzetí. Dále již stačí vyplnit číslo bankovního účtu, jméno a adresu. 

  • Po odeslání Vašeho požadavku od nás obdržíte potvrzení, kde zaevidujeme vaše vrácení či výměnu.

  • Celou zásilku nám odešlete na adresu:

    ITALIAJEANS, 1 podlaží / 174
    Galerie Šantovka
    Polská 1
    779 00 Olomouc

 

Jsme připraveni Vám poradit se správným výběrem velikosti již před samotným nákupem, stačí nás pouze kontaktovat. Přesto se někdy může stát, že velikost prostě nebude sedět. V tom případě zboží můžete bez jakýchkoliv problémů vrátit či vyměnit. Dbejte prosím pozornost při výběru velikosti zejména u značky LIU JO, kterou uvádíme v italském číslování!

 

Za jakých podmínek mohu zboží vrátit/vyměnit do 14 dnů?

  • Zboží nesmí být použito (nesmí být nošeno, vypráno atd.)

  • Zboží musí být kompletní (včetně všech visaček a vnitřních štítků)

  • Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (roztrhaný sáček, visačka, atd.). Doporučujeme, abyste vzhledem k tomuto faktu při vybalování zboží neponičili originální obal.

  • Poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vrácené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží.

  • Zboží nesmí být zasláno na dobírku. Takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata.

 

Při vrácení zboží a požadavku na vrácení kupní ceny zašleme při splnění všech výše uvedených podmínek plnou kupní cenu převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 14 ti pracovních dní po fyzickém obdržení zboží. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek (zboží bude již použité, obal bude poničený, chybí visačky, atd.) nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží Vám bude vráceno zpět.

 

Každý zákazník má právo si u nás zboží jednou zdarma vyměnit. Nové zboží Vám zašleme na naše náklady.

 

V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se vrácení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoli obrátit.

 

Provozovatel webu, Aleš Hubáček, se sídlem Masarykova 765/10, Litovel, 78401, IČ: 18067123, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.