Reklamace zboží
Máte nějakou závadu na produktech zakoupených na ITALIAJEANS.cz do 24 měsíců od nákupu? I to se může stát a vy v tom případě máte nárok na reklamaci zboží. K Vaší reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností, o jejím výsledku Vás budeme informovat nejpozději do 30 pracovních dní.
Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost anebo ho z jakékoliv důvodu vrátit do 14 dnů od nákupu, informaci k této možnosti naleznete na stránce vrácení/výměna zboží.
Jak postupovat v případě reklamace?
- Pod tímto odkazem https://www.italiajeans.cz/reklamace/ vyplňte emailovou adresu, kterou jste použili při vytvoření objednávky. Do emailu Vám bude doručeno potvrzení s odkazem. Po rozkliknutí tohoto odkazu budete přesměrováni na vyplnění reklamace. Vyberete číslo objednávky a následně zvolíte zboží, které chcete reklamovat. Dále již stačí popsat vadu výrobku, vyplnit číslo bankovního účtu, jméno a adresu.
- Po odeslání Vašeho požadavku od nás obdržíte potvrzení, kde zaevidujeme vaši reklamaci.
-
Celou zásilku reklamovaného zboží nám odešlete buď přímo na adresu:
ITALIAJEANS, 1 podlaží / 174
Galerie Šantovka
Polská 1
779 00 Olomoucnebo na výdejní místo Zásilkovny, OC Šantovka - Gate, Polská 1, Olomouc. V tomto případě použijte tyto údaje: Italiajeans, email: info@italiajeans.cz, telefon: 734318384
Reklamaci nelze podat telefonicky (konzultace je samozřejmě možná, ale oficiální reklamace pak musí proběhnout výše uvedeným způsobem). Zboží, které bude zasláno na naši adresu bez vysvětlení, bude zasláno zákazníkovi zpět.
Vyřízení vaší reklamace
Na základě podkladů bude Vaše reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup jejího vyřizování. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, Vám bude vrácená kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. Finanční obnos zašleme převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 14 ti pracovních dnů od vyřízení reklamace. Peníze nevracíme složenkou. V případě oprávněné reklamace mají naši zákazníci nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.
Dle §14 odst.1 zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele si Vás dovolujeme upozornit na existenci subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: ČOI, Ústřední inspektorát oddělení ADR, Štěpánská 15, 12000 Praha 2.
Více informací můžete nalézt také v Obchodních podmínkách.
V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se případných reklamací, můžete se na nás kdykoli obrátit.