Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na ITALIAJEANS.cz, ale nesedí Vám velikost a nebo s ním jednoduše nejste spokojeni? Věřte, že víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i se zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.

 

Pokud chcete zboží vyreklamovat, informaci k této možnosti naleznete na stránce reklamace zboží.

 

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14 ti dní od převzetí vrátit a to i z důvodů, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodu.

 

Možnost vrácení zboží se nevztahuje na spodní prádlo. Dámské i pánské spodní prádlo nepříjímáme zpět z hygienických důvodů. Každý nakupující jistě ocení naši 100% garanci dodržování zásad hygieny u tohoto typu oblečení. Děkujeme za pochopení.

 

Jsme připraveni Vám poradit se správným výběrem velikosti již před samotným nákupem, stačí nás pouze kontaktovat. Přesto se někdy může stát, že velikost prostě nebude sedět, v tom případě zboží můžete bez jakýchkoliv problémů vrátit či vyměnit.

 

Za jakých podmínek můžu zboží vrátit/vyměnit?

  • Zboží nesmí být použito (nesmí být nošeno)

  • Zboží musí být kompletní

  • Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (roztrhaný sáček, visačka, atd.). Doporučujeme, abyste vzhledem k tomuto faktu při vybalování zboží neponičili originální obal.

  • Společně s vráceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu.

  • Poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vrácené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží.

  • Zboží nesmí být zasláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata.

 

Jak při vrácení/výměně zboží postupovat

  • Vyplňte prosím speciální reklamační protokol ITALIAJEANS.cz, který je k dispozici ke stažení. Tento reklamační protokol je vytvořen v souboru Excel, jeho vyplnění by pro Vás mělo být jednoduché. Na disk Vašeho počítače uložíte reklamační protokol zcela běžným způsobem po kliknutí na tlačítko ULOŽIT, následně vyberte místo na disku, kam se má soubor uložit.

  • Protokol následně otevřete a vyplňte a napište, zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné, jinou velikost. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem (červená políčka vyplní ITALIAJEANS.cz, ostatní zákazník).

  • Protokol po té vložte do zásilky, která bude obsahovat vrácené zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození o výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku. Spolu s  protokolem ITALIAJEANS.cz je nutné přiložit originál daňového dokladu – faktury. Zboží je třeba poslat vždy kompletní.

  • Celou zásilku vráceného zboží včetně reklamačního protokolu ITALIAJEANS.cz pak odešlete na adresu:

    ITALIAJEANS, 1 podlaží / 174
    Galerie Šantovka
    Polská 1
    779 00 Olomouc

     

 

 

 

Požadavek našich zákazníků na vrácení/výměnu zboží je vyřízeno zpravidla do 10 ti pracovních dní od převzetí zásilky. V případě, že nová požadovaná velikost nebude ihned skladem, budeme Vás o tomto faktu, stejně jako o průběhu celého procesu informovat.

 

Při vrácení zboží a požadavku na vrácení kupní ceny zašleme při splnění všech výše uvedených podmínek plnou kupní cenu převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 30 ti pracovních dní po fyzickém obdržení zboží. (zpravidla je celý proces ale mnohem rychlejší a peníze jsou vráceny během několika dní). V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek (zboží bude již použité, obal bude poničený, chybí visačky, atd.) nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vráceno zpět.

V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se vrácení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoli obrátit.