Reklamace zboží

Máte nějakou závadu na produktech zakoupených na ITALIAJEANS.cz ? I to se může stát a vy v tom případě určitě máte nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý proces ulehčili, připravili jsme speciální reklamační formulář ITALIAJEANS.cz. Ten si prosím v případě potřeby uložte do Vašeho počítače, vyplňte a následně odešlete s reklamovaným zbožím na naši adresu. K Vaší reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností, o jejím výsledku Vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní.

Pokud chcete jen zboží vyměnit za jinou velikost anebo ho z jakékoliv důvodu vrátit, informaci k této možnosti naleznete na stránce vrácení zboží.

Jak postupovat v případě reklamace?

  • Vyplňte prosím speciální reklamační protokol ITALIAJEANS.cz, který je k dispozici ke stažení. Tento reklamační protokol je vytvořen v souboru Excel, jeho vyplnění by pro Vás mělo být jednoduché. Na disk Vašeho počítače uložíte reklamační protokol zcela běžným způsobem po kliknutí na tlačítko ULOŽIT, následně vyberte místo na disku, kam se má soubor uložit.

  • Protokol následně otevřete a vyplňte. Doporučujeme uvedenou závadu popsat co nejpodrobněji. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem (červená políčka vyplní ITALIAJEANS.cz, ostatní zákazník).

  • Protokol po té vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku. Spolu s reklamačním protokolem ITALIAJEANS.cz je nutné přiložit kopii daňového dokladu – faktury. Zboží je třeba poslat vždy kompletní.

  • Celou zásilku reklamovaného zboží včetně reklamačního protokolu ITALIAJEANS.cz pak odešlete na adresu:

    ITALIA JEANS, 1. podlaží / 174
    Galerie Šantovka
    Polská 1779 00 Olomouc

 

Reklamaci nelze podat telefonicky (konzultace je samozřejmě možná, ale oficiální reklamace pak musí proběhnout výše uvedeným způsobem). Zboží, které bude zasláno na naši adresu bez vysvětlení (vyplněného reklamačního formuláře), bude zasláno zákazníkovi zpět.

 

 

Vyřízení vaší reklamace

Na základě přiložených podkladů bude Vaše reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup jejího vyřizování. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude Vám zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácená kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. Finanční obnos zašleme převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 14 ti pracovních dnů od vyřízení reklamace. Peníze nevracíme složenkou. V případě oprávněné reklamace mají naši zákazníci nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Více informací můžete nalézt také v Obchodních podmínkách.

V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se případných reklamací, můžete se na nás kdykoli obrátit.